ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Szolgáltatók adatai:


Szolgáltató neve: LaMa Interior Design-Szász Anita Diána EV.
A szolgáltató székhelye: 2000 Szentendre, Ménes utca 7.
Nyilvántartási szám: 60230227
Adószáma: 90881149-1-33
E-mail címe: info@lamadesign.hu
Telefonszáma: +36 296 7404
Domain és Tárhely szolgáltatója: Tárhely.eu Szolgáltató Kft.
Domain és Tárhely szolgáltató címe: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.


A LaMa Interior Design elkötelezett ügyfelei személyes adatainak védelme iránt, ezért kiemelt
figyelmet fordít arra, hogy a személyes adatok gyűjtése, kezelése, felhasználása, feldolgozása és esetleges továbbítása során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.
évi CVIII. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok
kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, valamint a 2018. május 25. napjától alkalmazandó,
a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről
és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679/EU rendelet, azaz a GDPR és az egyéb
vonatkozó jogszabályok, nemzeti és nemzetközi ajánlások rendelkezéseit megtartva járjon
el.
Az Adatkezelési Tájékoztató elfogadásával Ön elismeri, hogy a jelen Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat megismerte és hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az Ön által megadott
adatokat az irányadó jogszabályok szerint kezelje, nyilvántartsa; egyúttal hozzájárul ahhoz,
hogy önkéntesen megadott elérhetőségi adatait a „LaMa Interior Design” az adatbázisában rögzítse abból a célból, hogy a szolgáltatásaival vagy megrendelésével kapcsolatos adatokról, azok változásairól, az Önt érintő egyéb változásokról, vagy a LaMa Interior Design Lakberendezés újdonságairól, promóciós ajánlatairól Önt tájékoztassa.
A LaMa Interior Design (a továbbiakban mint „Adatkezelő”), magára nézve kötelezőnek ismeri el
a nyilatkozat tartalmát, de fenntartja magának a jogot a nyilatkozat megváltoztatására, feltéve, hogy a változásokról kellő időben értesíti közönségét.
Az adatkezelő kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden intézkedést,
mely az adatok biztonságát garantálja.
A jelen Adatkezelési Tájékoztatóban tájékoztatjuk Önt, mint Társaságunk adatvédelmében
érintett természetes személyt adatvédelmi szabályainkról.

  1. Milyen alapelveket követünk?
    a) a személyes adatokat jogszerűen és tisztességesen, az Ön számára átláthatóan kezeljük,
    b) a személyes adatokat csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból gyűjtjük
    és azokat nem kezeljük a célokkal össze nem egyeztethető módon,
    c) az általunk gyűjtött és kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából
    megfelelőek és relevánsak, valamint csak a szükségesre korlátozódnak,
    d) minden észszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a kezelt adatok
    pontosak és szükség esetén naprakészek legyenek, a pontatlan személyes adatokat
    pedig haladéktalanul töröljük vagy helyesbítjük,
    e) a személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes adatok
    kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig legyen azonosítható.
    f) megfelelő technikai és szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítjuk a személyes adatok megfelelő biztonságát az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szemben.
  2. Az Ön személyes adatait
    a) minden esetben a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a)-f) pontjaiban foglaltak alapján kezeljük és csakis az Ön előzetes tájékoztatáson alapuló és – jogszabályban előírt esetekben – önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden
    esetben célhoz kötötten gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és használjuk fel,
    b) egyes esetekben az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, az ilyen esetekben erre a tényre külön felhívjuk az Ön figyelmét,
    c) előfordul az is, hogy az Ön személyes adatainak kezeléséhez Társaságunknak vagy
    harmadik személynek fűződik jogos érdeke, ilyen például a velünk szerződéses kapcsolatban lévő nem természetes személyek természetes személy képviselői személyes adatainak számunkra – a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékű – átadása.
  3. Adatkezelő az adatok kezelése során az alábbi adatfeldolgozókat veszi igénybe:
    NÉV CÍM TEVÉKENYSÉG
    Tárhely.eu Szolgáltató Kft. www.tarhely.eu domain szolgáltatás
    Tárhely.eu Szolgáltató Kft. www.tarhely.eu tárhely szolgáltatás
    Klein Consulting kft Budapest, Alkotás u. 39c, 1123 könyvelés

Amennyiben az adatfeldolgozóink körét módosítjuk, a változásokat átvezetjük jelen tájékoztatónkban.

  1. Milyen adatokat kezelünk Önnel kapcsolatban?
    Az általunk Önnel kapcsolatban kezelt adatok
    Tevékenység megnevezése és az adatkezelés célja
    Jogalap Kezelt adatok Időtartam
    Ügyfél- és partnerkapcsolatok
    Cél az ügyfél- és partnerkapcsolataink fenntartása, a szerződéseink
    előkészítése, szerződéseink teljesítése, garanciális ügyeink intézése
    szerződés előkészítése, teljesítése,
    jogszabályi kötelezettség
    (számlázás tekintetében)
    szerződéses
    partnerünk jogos érdek
    (nem természetes személy
    szerződő partnereink természetes személy
    képviselői esetében)
    teljes név, kapcsolattartási adatok (e-mail cím,
    telefonszám, stb.)
    számlázáshoz szükséges, jogszabályban előírt adatok
    szerződés, illetve nem
    természetes személy
    szerződő partnerünk
    természetes személy
    képviselője esetében a
    képviseleti minőség
    megszűnése után 5
    év, illetve a számviteli
    és adójogszabályokban elírt megőrzési
    idő
    Munkavállalóinkkal
    kapcsolatos adatkezelés
    Az adatkezelés célja a
    Társaságunk gazdasági
    tevékenységének biztosítása, illetve a a
    munkaszerződésben
    foglalt jogok és kötelezettségek teljesítése
    mind a Társaságunk,
    mind a munkavállalóink részére
    szerződés előkészítése, teljesítése
    jogi kötelezettség
    társaságunk
    jogos érdeke
    hozzájárulás
    munkaszerződésbe
    foglalt személyes adatok
    az adó- és társadalombiztosítási, valamint
    egyéb jogszabályi kötelezettségek teljesítéséhez szükséges személyes adatok
    munkavállalónk ellenőrzése során keletkezett személyes adatok
    hozzájárulás alapján
    munkavállalóink fényképe
    jogszabályi előírás
    alapján, ill. bizonyos
    esetekben 2-3 év, hozzájárulásos adatkezelés esetén a hozzájárulás visszavonásáig
    Társaságunk rendezvényein készült jogos érdek nem selejtezhető

    (tömeg)felvételekkel
    kapcsolatos adatkezelés
    célja Társaságunk életének megörökítése
    marketinganyagok,
    prezentációk és a Társaságunk életét bemutató évkönyvek számára
    név, képmás (álló- és
    mozgókép), rendezvény
    időpontja, tárgya, helye
    Társaságunk rendezvényein, kiadványaihoz, honlapjához készült interjúkkal, felvételekkel kapcsolatos adatkezelés
    célja Társaságunk életének megörökítése,
    marketing anyagok és
    prezentációk készítése,
    honlapunkra tartalom
    feltöltése
    hozzájárulás név, képmás (álló- és
    mozgókép), rendezvény
    időpontja, tárgya, helye
    interjú tartalma
    nem selejtezhető, illetve a hozzájárulás
    visszavonásáig
    Közvetlen üzletszerzés (direkt marketing)
    céljából adatkezelés
    Az adatkezelés célja a
    Társaságunk közvetlen
    üzletszerző tevékenységéhez adatbázis biztosítása, illetve annak
    jogszabályi követelményeknek megfelelő kezelése
    társaságunk
    jogos érdeke
    hozzájárulás
    teljes név, kapcsolattartási adatok (e-mail cím,
    telefonszám,.), ingatlan
    belsőépítészeti tervezése esetén az ingatlan
    pontos címe.
    számlázáshoz szükséges, jogszabályban előírt adatok
    jogszabályi előírás
    alapján, ill. hozzájárulásos adatkezelés esetén a hozzájárulás
    visszavonásáig
    a Robinson-lista esetében az adatok nem törölhetőek
    Társaságunkhoz felvételre jelentkező személyekkel kapcsolatos adatkezelés
    Adatkezelésünk célja a
    Társaságunknál megüresedő pozíciók betöltése, az állásra jelentkezők meghallgatása és a
    legalkalmasabb jelölt
    kiválasztása
    szerződés előkészítése, illetve az állásra
    jelentkező hozzájárulása
    az önéletrajzban szereplő, illetve az interjú
    során megismert személyes adatok
    az állás betöltése után
    azon személyek személyes adatait, akik
    nem nyertek felvételt,
    haladéktalanul töröljük, kivéve akkor, ha
    adataik további kezeléséhez kifejezetten és
    önkéntesen hozzájárultak
    Ügyfeleink panaszainak kezelése
    célja ügyfeleink panaszának kivizsgálása, a
    vizsgálat
    jogi kötelezettség
    név, elérhetőségi adatok, a panaszban megadott, illetve az adott
    panasz kivizsgálásához
    jogszabályi előírás
    alapján

    eredményeképpen a
    panaszra okot adó
    helyzet orvoslása
    elengedhetetlenül
    szükséges egyéb személyes adatok
    Pénzmosással kapcsolatos adatkezelés
    Ingatlanügyletek esetén 2017. évi LIII. tv. előírásainak megfelelés
    jogszabályi kötelezettség teljesítése
    jogszabályban
    előírt adatok
    (2017. évi LIII. tv. 3.§)
    jogszabályi alapján 8,
    ill. 10 év
    A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – 10 munkanapos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése
    vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása
    után is kezelhetünk (GDPR 7. cikk (3) bekezdés).
    Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel Ön a jelen tájékoztatónk elején megadott e-mail,
    illetve postacímen kérhet további tájékoztatást. Válaszunkat késedelem nélkül, de legfeljebb 30 napon belül megküldjük Önnek az Ön által megadott elérhetőségre.
  2. Egyéb adatkezelési kérdések
    A Társaságunknál könyvvizsgáló ( ARAW Team Szolgáltató Kft.) működik, számára a tevékenysége ellátásához szükséges, gazdálkodásunkkal kapcsolatos adatokat továbbítjuk.
    Az Ön adatait egyéb esetben csak jogszabályban meghatározott keretek között továbbíthatjuk, adatfeldolgozóink esetében pedig szerződéses feltételek kikötésével biztosítjuk,
    hogy ne használhassák az Ön hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait.
    Társaságunk adatkezelésében és adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói előre meghatározott mértékben – titoktartási kötelezettség terhe mellett – jogosultak az Ön személyes adatait megismerni. További információ adatfeldolgozóinkról a 2. pontban található.
    Társaságunk külföldre a GDPR (V. fejezet) és az Infotv. vonatkozó rendelkezései alapján továbbíthat csak adatot.
    A bíróság, az ügyészség és más hatóságok tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok
    rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.
    Az Ön személyes adatait megfelelő technikai és egyéb intézkedésekkel védjük, valamint
    biztosítjuk az adatok biztonságát, rendelkezésre állását, továbbá óvjuk azokat a jogosulatlan
    hozzáféréstől, megváltoztatástól, sérülésektől, illetve nyilvánosságra hozataltól és bármilyen
    egyéb jogosulatlan felhasználástól.
    Szervezeti intézkedések keretében épületünkben ellenőrizzük a fizikai hozzáférést, munkavállalóinkat folyamatosan oktatjuk és a papír alapú dokumentumokat megfelelő védelemmel elzárva tartjuk. A technikai intézkedések keretében titkosítást, jelszóvédelmet és vírusirtó szoftvereket használunk, illetve adatfeldolgozóink tekintetében is szigorú biztonsági feltételeket kötünk ki. Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy az interneten keresztüli adattovábbítás nem tekinthető teljeskörűen biztonságos adattovábbításnak.
  3. Melyek az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei?
    Ön az adatkezelésről
    o tájékoztatást kérhet,
    o kérheti az általunk kezelt személyes adataik helyesbítését, módosítását, kiegészítését,
    o tiltakozhat az adatkezelés ellen és kérheti adatai törlését valamint korlátozását
    (amennyiben jogszabály erre lehetőséget ad),
    o bíróság előtt jogorvoslattal élhet,
    o a felügyeleti hatóságnál panaszt tehet, illetve eljárást kezdeményezhet
    (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html).
    Felügyeleti Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
    o Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., levelezési cím: 1530 Budapest,
    Pf.: 5.
    o Telefon: +36 (1) 391-1400, fax: +36 (1) 391-1410
    o E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap:https://naih.hu/
    Az Ön kérelmére tájékoztatást adunk az Ön általunk kezelt, illetve az általunk – vagy a
    megbízott adatfeldolgozónk által – feldolgozott
    o adatairól,
    o azok forrásáról,
    o az adatkezelés céljáról és jogalapjáról valamint időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól,
    o az adatfeldolgozóink nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységükről,
    o adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra valamint
    megelőzésükre tett intézkedéseinkről, továbbá
    o az Ön személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és
    címzettjéről.
    A kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül
    adjuk meg tájékoztatásunkat. A tájékoztatás ingyenes kivéve akkor, ha Ön a folyó évben
    azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet már nyújtott be hozzánk. Az Ön által
    már megfizetett költségtérítést visszatérítjük abban az esetben, ha az adatokat jogellenesen kezeltük vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett. A tájékoztatást csak törvényben foglalt esetekben tagadhatjuk meg jogszabályi hely megjelölésével, valamint a bírósági jogorvoslat illetve a Hatósághoz fordulás lehetőségéről tájékoztatással.
    Társaságunk a személyes adatok helyesbítésről, korlátozásról, megjelölésről és törlésről Önt,
    továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította,
    kivéve akkor, ha az értesítés elmaradása az Ön jogos érdekét nem sérti.
    Amennyiben az Ön helyesbítés, korlátozás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban vagy – az Ön hozzájárulásával –

    elektronikus úton közöljünk elutasításunk indokait és tájékoztatjuk Önt a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.
    Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatai kezelése ellen, a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgáljuk és a
    döntésünkről Önt írásban tájékoztatjuk. Amennyiben úgy döntöttünk, hogy az Ön tiltakozása megalapozott, abban az esetben az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és
    adattovábbítást is – megszüntetjük, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett
    intézkedésekről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot
    korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
    Megtagadjuk a kérés teljesítését ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő
    erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy
    védelméhez kapcsolódnak. Amennyiben Ön a döntésünkkel nem ért egyet, illetve ha elmulasztjuk a 15 napos határidőt, a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított
    30 napon belül Ön bírósághoz fordulhat.
    Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per – az érintett választása szerint – az érintett lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is
    megindítható. Külföldi állampolgár a szokásos tartózkodási helye vagy munkahelye szerint
    illetékes felügyeleti hatósághoz is fordulhat panasszal.
    Kérjük Önt, hogy mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulna panaszával – egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében – keresse meg Társaságunkat.
  4. Melyek a főbb irányadó jogszabályok tevékenységünkre?
    o a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
    o az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi
    CXII. törvény – (Info tv.)
    o a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
    o a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
    o 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és
    megakadályozásáról (Pmt.)
  5. Adatkezelési tájékoztató módosítása
    Szervezetünk fenntartja magának a jogot jelen Adatkezelési tájékoztató módosítására,
    amelyről az érintetteket megfelelő módon tájékoztatja.
    Budapest, 2024.09.08.